wtorek, 31 marca 2015

Plany [WAŻNE]

Hejka Kotki!
Dawno coś mnie nie było, ale już spieszę z wytłumaczeniem! Dużo ogółem zmian, mam nadzieję, że będzie wam się chciało to czytać, bo informacje ważne!

Po pierwsze:
Mój pierwszy blog "Wróżkowa miłość też istnieje?" zostaje zawieszony. Do kiedy? Odpowiedź jest jasna: Jak ukończę Destiny. Tak, teraz będą wymówki: Nie mam czasu prowadzić na raz trzech blogów, bo szkoła daje popalić. A na serio? Też w sumie szkoła się do tego przyczynia, ale głównie to mi się nie chce. Bo jednak jestem sama na dwa blogi a wymyślenie treści, poprawna pisownia i interpunkcja nie zrobią się same, ponieważ nie posiadam żadnej bety do pomocy, jak na razie.

Po drugie:
Powód dla którego zawieszam WMTI? jest prosty. Kilka osób prosiło mnie o blog yaoi. Ja ogółem lubię te klimaty i muszę przyznać, że jest dla mnie to przyjemniejsze niż pisanie Fan Ficków z anime, głownie dlatego, że jest dużo sprzeczności między moją wersją a oryginałem i nie wszystkim się to podoba, a jak wiemy, wszystkich na raz nie da się uszczęśliwić.

Po trzecie:
Długa przerwa jest spowodowana tym, że pracuję ostro nad nowym blogiem który powinien ukazać się gdzieś w okolicach lata, czerwca albo coś koło tego. Uwierzcie mi, znalezienie portretów, opis wyglądu, charakteru, spis postaci, wymyślenie ciekawej fabuły, nie należy do najłatwiejszych zadań. Ogółem staram się aby ten blog był zrobiony na poważnie i w miarę możliwości profesjonalnie.

Po czwarte:
W związku z zawieszeniem WMTI? postaram się poprawić większość błędów, wyjaśnić niejasności i tym podobne. Czyli tak zwanie zbetować od początku rozdziały. Tyle.

Po piąte:
Jeśli ktoś by mógł, lub ktoś się zna, to mogłabym rozważyć szukanie bety, by rozdziały pojawiały się częściej i szybciej. Nie to, że sobie nie poradzę tylko chcę zabrać się porządnie za bloga.
Po piąte i pół:
Tytuł i tematyka nowego bloga nie jest wielką tajemnicą a jest ona spisana tutaj [klik!]. Aktualnie mam napisane dwa i pół rozdziału ale one są bez polskich znaków i przecinków, więc zostaną one przeniesione na bloga po ich napisaniu. Oczywiście do tamtej pory, myślę, że pojawi się więcej, w związku z czym dostaniecie kilka hurtem, albo w odstępach maksymalnie jedno dniowych, chyba, że trafi się weekend. W weekendy mam wolne dla jasności.

Koniec:
To tyle z takich głównych informacji.
Do zobaczyska! Dzia~

~Green

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz